Äntligen fredag - och lov!

Nu har jag äntligen sportlov! Det firas med en lugn fredag, var och gav hästarna eftermiddagshö och gjorde i ordning fodergrinden till i kväll, åt en god paj till middag och sitter nu och tittar på världscup-hoppning från Göteborg horse show. Kanske hinner med en film med familjen ikväll också. :)

Imorgon har jag desto mer att göra. Reklam ska delas ut, det ska packas både hö och min egen resväska och hästarna ska ridas/motioneras för sista gången innan jag åker till Saxnäs på söndag. Kanske kommer även mina två bästa vänner över på kvällen <3

Nicole
2015-02-27 @ 21:40:29
URL: http://nicolecaroline.blogg.se

Härligt med sportlov! :D

Svar: Ja! :D
Linnea




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

teenagehorsegirl.blogg.se

Mitt liv som tonåring och hästtjej!

RSS 2.0