Gymnasievalet

Nu är anmälningstiden för gymnasiet gått ut,  åtminstone där jag bor. 
Jag hade inga problem att bestämma mig. Mitt drömyrke är veterinär. Varje gång jag säger det högt låter det som en barnslig dröm, men jag vet att det inte är omöjligt. 
Man måste gå Naturvetenskapliga programmet inriktning natur, för att vara behörig över huvud taget (eller komplettera med kurser efter gymnasiet, men det är en omväg). Så jag kommer att gå natur, det känns som rätt val!
Man ska välja något man tycker är roligt också,   och jag tror att natur är bästa linjen för mig på alla sätt. :) 

Amanda Aikioniemi
2015-02-24 @ 15:20:01
URL: http://aaikioniemi.se

Hoppas att du kommer in på linjen och bli nöjd av att gå där. Att söka till gymnasiet och börja om på nytt är ett större val än man tror. Har själv bytt skola två gånger under gymnasiet :)

Svar: Tack, jag hoppas att jag kommer att trivas, och att du trivs där du går nu :)
Linnea




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

teenagehorsegirl.blogg.se

Mitt liv som tonåring och hästtjej!

RSS 2.0