Just a random update

Känner att jag inte uppdaterat alls om vad jag haft för mig senaste veckan! Jag har i och för sig inte gjort så mycket, men ändå.
I lördags träffade jag tre av mina kusiner,  de bor i Stockholm så jag träffar dem sällan.
Vi såg även melodifestivalen tillsammans på kvällen. Det var verkligen orättvist att Ellen Benedictsson åkte ut,  hon var ju bra! 

Imorgon slutar jag tidigt,  och planen är att först ta en joggingtur bort till stallet och fodra, och sen hinna med bussen till stan. Är lite grejer som jag verkligen behöver nu! Om jag hittar något värt att visa upp lovar jag att göra det :) 



God natt 😏


Mikaela
2015-02-24 @ 16:56:04
URL: http://orsin.blogg.se

Vilken fin bild :)

Svar:
Linnea




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

teenagehorsegirl.blogg.se

Mitt liv som tonåring och hästtjej!

RSS 2.0