95 dagar!

Idag har jag 95 dagar kvar i grundskolan. 95 dagar tills jag går ut nian. Sjukt!

Ibland önskar jag att jag fick sluta nian idag och börja gymnasiet imorgon. Andra dagar vill jag gå kvar här,  med folk jag känner sedan många år och som jag för det mesta trivs med. Vissa har jag gått med sedan dagis - det är 11 år! Lite sorgligt blir det att lämna alla.

Men jag känner att jag ska göra de sista månaderna av högstadiet till de bästa,  njuta av sommarlovet och sedan börja tre förhoppningsvis riktigt bra år på gymnasiet! :)


Evangelina
2015-03-11 @ 18:59:31
URL: http://evangelinabergh.spotlife.se

Sv: nämen va kul! Tänker du flytta till Småland och gå gymnasiet här eller blir du kvar där uppe? Tack! Jag hoppas verkligen att jag kommer trivas!

Svar: Jag kommer att bo kvar här ett tag till, om jag någonsin kommer att bo i Småland får vi se, men jag skulle gärna vilja det! :)
Linnea




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

teenagehorsegirl.blogg.se

Mitt liv som tonåring och hästtjej!

RSS 2.0