Underbar dag!

Vilken härlig dag!! Solen sken från en klar himmel och värmde skönt,  det var vår i luften! :D

Efter en sovmorgon gick jag till stallet vid tio, gick en långpromenad med Tyra och red ut Kjoi.  Vi gick vägar som vi inte använt på hela vintern. Så härligt! 



Klockan fem var jag hemma igen,  och efter att ha ätit både lunch och middag inom ett par timmar sitter jag nu uppkrupen i soffan och ska se på en film. 

Är det någon som sett Cirkeln? Jag ska förhoppningsvis se den nästa helg,  hoppas verkligen att jag inte blir besviken! Men det kan bli svårt för en film att vara lika bra som böckerna. 


 Just nu känner jag mig bara lycklig och taggad på livet! Hoppas bara att den känslan håller i sig! 

Linnea (linneastars)
2015-03-10 @ 10:16:23
URL: http://linneastars.devote.se

Söt ponny :)

Svar: Tack :)
Linnea




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

teenagehorsegirl.blogg.se

Mitt liv som tonåring och hästtjej!

RSS 2.0